Müşteri Anlaşma Yönetim Yazılımı

Sözleşme Yönetimi Sistemi’nde satışlarınıza bağlı sözleşmeler veya satış sonrası desteğe bağlı sözleşmelerinizi takip edebilir, gelişmiş yetkilendirme alt yapısı ile tüm personelinizin müşteri ya da sözleşme bazlı işlem yapmasına izin verebilirsiniz.

Satış ve sözleşme yönetimi bir birini takip eden süreçleri kapsar. Ürün satışı yapıldıktan sonra satış fatura talep formu oluşturulur, bunun ardından sipariş teyit formu (sözleşme formu) oluşturulur. Satışı yapılan ürünler bir defa da değil, farklı süreler içinde parçalı olarak sevk edilecek ise bu işlemler sözleşme tarafında takip edilir. Sözleşme satışın tamamlanmasından sonra sistem tarafından oluşturulur, Müşteri tarafından onaylanır, taranıp tekrar sisteme yüklenir.

Sadece satış yapılan müşterilere değil, servis verilen müşterilere de bakım ve destek sözleşmesi yapılıp hizmet verilebilir. Bu sözleşmeler de destek adeti, destek süresi, destek noktası, parçalımı veya parçasız mı yapılacağı, ürünlerin garanti süreleri, periyodik bakım yapılıp yapılmayacağı gibi sözleşme ile ilgili tüm detaylar tutulur.

Sözleşme modülü çağrı, müşteri şikayetleri ve arıza takip yada Nakliye yazılımları ile entegre çalışır. Müşteri aradığı anda ona ait sözleşme var mı, neleri kapsıyor, o güne kadar ne kadar destek alınmış, sözleşme ücreti ödenmiş mi, sözleşme hangi ürün ve hizmetleri kapsıyor anlık olarak görülebilir.

İhtiyacınız olan yazılım çözümleri için bize ulaşın

Talebinizi aşağıdaki telefon numarasından veya iletişim formundan bize ulaştırabilirsiniz.

+90 212 706 11 40 İLETİŞİM FORMU