Müşteri Sipariş Yönetim Yazılımı

Müşterilerinizle iletişiminizi güçlendirmek, teknoloji konusunda prestijinizi artırmak ve en önemlisi e-iş süreçlerini başlatmak için Müşteri Sipariş Yönetim Sistemi firmanız için gerçek bir çözümdür.

Vericom' un %100 web tabanlı olarak geliştirdiği ayrıca Mobil uygulama destekli Sipariş yönetim yazılımları aracılığıyla müşterilere verilecek yetkilendirme ile sipariş girişnden teslimat aşamasına kadar olan tüm süreçler uygulama üzerinden yönetilir.

Tüm bu işlemler sırasında e-posta ile haberleşme sağlanır. Kullanıcıların evrak alışverişi de uygulama üzerinden yapılabilmektedir. Satış sonrası Fatura takip ekranları ile fatura edilmiş ya da edilmemiş siparişler filtrelenebilir. Kolay entegre alt yapısı sayesinde şirketinizde kullandığınız farklı ERP programlarına entegre edilebilir.

İhtiyacınız olan yazılım çözümleri için bize ulaşın

Talebinizi aşağıdaki telefon numarasından veya iletişim formundan bize ulaştırabilirsiniz.

+90 212 706 11 40 İLETİŞİM FORMU